Z jakich materiałów możemy wykonać reklamę?

Jest ich wiele, najbardziej popularne to blacha, tworzywo PCV, pleksi oraz alucobond. Blacha jest najpopularniejsza i najtańsza, ale wymaga dodatkowej konstrukcji nośnej. PCV jest lekkie i giętkie, idealnie nadaje się do reklam wewnątrz pomieszczeń. Pleksi umożliwia wykonanie oryginalnych reklam kolorowych i podświetlanych, takich jak kasetony i litery świetlne. Alucobond to tworzywo sztuczne z okładzinami wykonanymi z blachy aluminiowej, jest wyjątkowo trwałe i sztywne, dzięki czemu doskonale się sprawdza przy dużych powierzchniach reklamowych.

Czym rożni się wydruk solwentowy od reklam z folii samoprzylepnej?

Tradycyjna reklama z folii samoprzylepnej świetnie sprawdza się przy oklejaniu przestrzeni, które nie powinny być całkowicie zasłonięte, takich jak witryny sklepowe czy szyby samochodowe. Zaletą folii jest możliwość uzyskania intensywnych i powtarzalnych kolorów, wadą natomiast ograniczona ich ilość oraz brak możliwości umieszczenia zdjęć i rozbudowanych elementów graficznych. Druk solwentowy daje większe pole do popisu grafikowi, umożliwia zamieszczenie zdjęć, skomplikowanej grafiki oraz użycie w reklamie dowolnych kolorów (z palety CMYK) i przejść tonalnych.

Jak zwiększyć trwałość wydruków solwentowych?

Wydruk solwentowy jest mało odporny na uszkodzenia mechaniczne i czynniki atmosferyczne, ale można temu przeciwdziałać poprzez pokrycie folią lub laminatem UV, który dodatkowo chroni przed szkodliwym działaniem słońca. Folię OneVision (perforowaną, naklejaną na szybę) możemy zabezpieczyć laminatem płynnym.

Czy konstrukcja i montaż zostały wliczone w cenę?

Montaż i konstrukcja to dwa odrębne elementy wyceny. W przypadku konstrukcji dużych lub nietypowych przed oszacowaniem ceny może być konieczne wstępne zaprojektowanie konstrukcji i zapoznanie się z lokalizacją.